Her Şeye Rağmen Siktir Et

Görüntülenme:


Daha Yeni Bir Kitaba Başladım Adı Yukarıda Gibi Siktir Et İngilizce Olarak Fuck It.Evet Hakkaten Bazı Şeyleri Bu Hayatta Siktir Etmek Gerekiyor,Yada İyi Davranmayıp Kötü Davranmak Gerekiyor.Kitap'a Gelecek Olursan Hakkaten Güzel 21.Sayfasındayım Herhalde Bu Hafta Bitiririm,Bitirmem Lazım,Bitireceğim.
Kısaca Siktir Etmek Özgürlük Gibi Birşey Haydi Okula Gidelim Aman Siktir Et ,Yeni Eşyalar Alalım Aman Siktir Et Gibi Kısaca Özet Olarak Aman Boşver Gibi...
3 Yıldır Fotografçıyım Hayatım Çicek,Böcek,Manzara Fotosu Çekmekle Geçti.Çektimmi Çektim Yazarlıkta Gözüm Vardı Ama Çelişkili İdim Korkuyordum Neden Mi Ya Yapamazsam Ya İflas Edersem Ya Yazamazsam Endişeleri Vardı.
Evet Yazar Olamadım,Gel Gelelim Tim(Polis) Olmaya Evet Tim Yani Keskin Nişancılık ,Özel Hareket Felan Bunu Çok Düşündüm Bunuda Siktir Ettim.
Şuan Bilgisayar Mühendisi Olayım Derken Elektrik Mühendisi Olmada İlerliyorum Yavaş Adımlarla Evet Elektrikten Anlamam Bir Gıdım Bile Anlamam.
Ama Şimdi %50 Anlıyorum Lamba,Floresan Değiştiririm.
Ama Priz Döşemekte Sorun Yaşarım Oda Zamanla Artık Elektrikçilik Diyorum'da Elektronikte Olabilir Ama

Her Şeye Rağmen Hayatı '' Siktir Et ''

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Online Kişi Sayısı

TheRiskOfTime. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Türkiyem

TheRiskOfTime


Dostlarım

mailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.commailto:theriskoftime@gmail.com